המדריך הלא-האולטימטיבי לתור בחו"ל חלק ג': מציאת המועדונים והאולמות

תמונה לפוסט המדריך הלא אולטימטיבי לתור בחול חלק ג': מציאת המועדונים והאולמותזהו חלקו השלישי של המדריך הלא-אולטימטיבי לתור בחו"ל. שני החלקים הראשונים עסקו בתכנון המסלול – הערים, העיירות והאזורים בהם תרצו להופיע, ובתכנון הזמן – מתי להתחיל לתכנן תור ובניית לוח זמנים משוער לתור עצמו.

החלק השלישי שלפניכם עוסק במציאת המועדונים והאולמות בהם תרצו להופיע, או ליתר דיוק מציאת המועדונים והאולמות הנכונים לכם ולמוסיקה שלכם בהם תרצו להופיע.

חלק שלישי: מציאת המועדונים והאולמות

מציאת המועדון הוא כמובן הצעד הראשון לכל קביעת גיג. תכל'ס, למצוא את האולמות והמועדונים זה די קל. הטריק הוא למצוא את האולמות הנכונים לכם, כאלה המתאימים למוסיקה שלכם.

אין הגיון לשלוח מיילים למאות או אלפי מועדוני מוסיקה ברחבי העולם מתוך תקווה ש"משהו יקרה". זה מבזבז לכם המון זמן, ומייאש מאוד מהר.

אז הנה שלוש שיטות בדוקות למציאת המועדונים הנכונים עבורכם:

גגלו בחוכמה

כשאתם עושים גוגל, וודאו שאתם מכניסים גם את שם הסגנון המוסיקלי שלכם בחיפוש. למשל "Music Clubs in Amsterdam Jazz" או "Clubs in Amsterdam Indie"

הרכבים דומים מוסיקלית

עקבו אחר להקות והרכבים אחרים, הדומים לכם בסגנון או באיכויות המוסיקליות. הציצו באתר שלהם בלשונית ה-Schedule וחפשו איפה הם הופיעו.
ולא, אין דבר כזה שאתם כ"כ מיוחדים שאתם לא דומים מוסיקלית לאף אחד אחר. אם זה היה נכון, הייתם מנגנים רק לעצמכם במועדון שאתם הקמתם רק לעצמכם… 

מוחכוורת

אם יש לכם בסיס אוהדים משמעותי – ואתם כבר יודעים שאתם צריכים כזה – למה שלא תשאלו אותם? תתפלאו כמה ש"מוחכוורת" (= מוֹח-כוורת = חוכמת המונים) יכול לעזור לכם באיסוף מידע חשוב ורלוונטי בכל נושא, ובוודאי באיסוף מידע על מועדונים ואולמות להופעות במקומות שאתם לא מכירים.

שימו לב: 

  • אל תנסו "לקפוץ מעל הפופיק". אם אתם חושבים שסביר שתביאו 20 אנשים להופעה – באמת שאין טעם ליצור קשר עם מועדון של 200 מקומות.
  • נסו לחשוב באיזה מועדון או אולם האוהדים שלכם יהנו. אין טעם לפנות לבר אנדרגראונדי אם האוהדים שלכם מעדיפים תיאטרון עם מקומות ישיבה מסומנים למשל, נכון?.

כעת, אחרי שמצאתם את המועדונים והאולמות המתאימים לכם ולמוסיקה שלכם, הגיע הזמן לשלב הבא – יצירת הקשר עם המועדונים. למעשה, השאלה המדויקת בה יעסוק החלק הרביעי במדריך הלא-אולטימטיבי לתור בחו"ל היא, מהי הדרך הנכונה ליצור קשר עם המועדונים. 

חלק ראשון: תכנון מסלול התור

חלק שני: תכנון לוח הזמנים של התור

חלק שלישי: מציאת המועדונים והאולמות

חלק רביעי: יצירת קשר עם המועדונים

חלק חמישי: קידום מופעים ויח"צ בחו"ל

חלק שישי: קיצורי דרך שמאוד עוזרים בארגון תורים

Speak Your Mind

*

eighteen + three =

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.